fredag 3 oktober 2008

Och så korten....

Det här kortet har jag liftat av Marie Larsson - denna fantastiskt duktiga scrappare. Hon är en av mina idoler!! Kortet är inte helt klar, saknas lite andra blommor och lite blingbling.

En lärare på mitt jobb beställde ett kort till sitt barnbarn som fyllt 1 år. Jag blev rätt nöjd med kortet och det blev min arbetskamret med. Magnolia-stämpel färglagd med promarker, lite spets, biljett från Susanne (tror jag, många biljetter nu...), datumstämpel från Inkywings. Freja utsansat Qk-Dragonfly.

3 kommentarer:

  1. Hej, hej!
    Kikar tillbaka lite :)
    Ovalerna bakom stämpeln har jag skurit ut med hjälp av mallar och en roterande kniv, allt från Fiskars. Ett mycket bra hjälpmedel tycker jag ,bara att måtta ut och skära runt stämpeln.

    SvaraRadera
  2. Jag bara älskar "Freja-kortet"!

    Kjam...

    SvaraRadera
  3. Härliga kort!!
    Kram

    SvaraRadera