torsdag 20 november 2008

.: ett Grattis My och ett bokmärke:.

På allmän begäran har jag gjort ett bokmärke till Max fågelintresserade lärare. Nu tror jag nog inte han kikar in här och jag hoppas att ingen annan visar honom heller (hrm - hint hint....). Passar bra som en liten julgåva. Jag har använt mig av de nya diesen från Quickutz - ugglan och den gröna fågeln. Grenen som ugglan sitter på är en trädstam från en av träd-diesen och bladen är vingarna till den gröna fågeln. Hohoo-texten är från Jolly-setet. Kul när man kan använda diesen till annat än vad dom är till för.

Mitt gudbarn My fyller 7 år och så klart ska hon ha ett födelsedagskort! Tilda med paket är färglagd med promarker, mönstrat papper är från Art blanché, lite blommor, qk-fjärilar, rosa punchinella och My som jag har tryckt ut i Qk-Fiesta och lagt 3-d lack på. Grattis My!

/Christina


1 kommentar:

  1. WOW så mycket inspiration jag hittade här!!! Tack för att du delar med dig =)

    Färgen på "rocken" du undrade över är cornflower!

    SvaraRadera