fredag 14 november 2008

.:Scrapträff, Still Natt och Student:.

Scrapträff igår på JP - som vanligt, mycket trevligt. Många goa skratt!

Magnolias grangren, den är såå fin. Här har jag provat på att göra det lite annorlunda. Såg ett kort på Stämpelgården som Birgit gjort och som jag ville testa, göra på mitt lilla vis. Jag har stämplat den med vit stämpeldyna, embossat med vitt embossingpulver, lagt lite ljusgrönt glitterlim på grenarna och fyllt hjärtanen med glitterlim. 24-stämpeln är från Forma Hantverk, qk-bord som ram, mönstrat papper från Inkido. Kortet hamnade tyvärr snett i scannern.

Två nya stämplar från Magnolias julkollektion. De finns nu på JP Hobby :o). Flickan är färglagd med Promarkerpennor, mönstrat papper från Inkido, lite band o Qk-stjärnor + punchade grankvistar.

Det fick bli ett studentkort till. Blev mycket nöjd med det här kortet, gillar färgerna. Tror att det mönstrade pappret är från Basic Grey, grått blingpapper (tack Pernilla - försåg mig själv!), studenten är från hÄnglar & sTänglar, färglagd med Promarker.

1 kommentar:

  1. Måste fråga, gör du allt på papper med lager eller är det gjort i datorn?
    MVH
    Kristina

    SvaraRadera