lördag 6 december 2008

.: Julavslutning :.




Vi har haft scrapträff hemma hos mig idag och jag fick gjort lite olika saker. Bland annat dessa korten. Det är julavslutning i min pojkes klass på måndag och jag har fått uppdrag att ordna presenterna/korten! Till ena läraren blev det ett kort med öppning på mitten istället och ett presentkort på insidan och till den andra läraren blev det som ett fodral istället där jag stuckit ner ett presentkort + att dom fick varsin påse med lektyrkonfektyr. Båda motivstämplarna är från hÄnglars julkollektion. Himla fina!

Tack för en najs eftermiddag med god mat och trevligt sällskap!

/Christina

5 kommentarer:

  1. Tack själv för en trevlig dag!

    SvaraRadera
  2. Varför får vi inte se dina fina påsar???

    SvaraRadera
  3. Å så mycket fint du gör! Tack för titten!

    SvaraRadera
  4. Åh så fina saker!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Bor oxå i Limhamn och önskar jag hade sett nybörjarkursen hos JP Hobby tidigare så jag hade fått en större inblick i hur man scrappar.. inte för att det kanske är så himla svårt men det e nog inte helt lätt med alla tekniker som finns =)

    Snygga kort du gör förresten!!!

    /Caroline

    SvaraRadera