söndag 17 maj 2009

JP Hobbys scrapmara!

Denna LOn blev jag mycket nöjd med. Enkel, inga krusiduller. Bilderna är så fina så det behövs inga dekorationer. Papperna är från Making Memories.

På Max kalas hittade Elin hundarnas vattenskålar och då blev det high life. Gissa om det var kul att plaska o stänka?! Den LOn är gjord efter min egna första skiss som jag gjorde till JPs scrapträff igår. Kommer att lägga ut skissen här sedan, måste scanna den först. Vi var några stycken som antog utmaningen igår och Petra vann! Grattis till vinsten, det var en jättefin LO! Och tack för skjutsen igår! Petra hade flyt igår och vann även toarulle-utmaningen.

Liftad från en av Scrapbooking MM-tidningarna. Enkel skiss, precis i min smak.

Denna LOn är liftad från WebmosterHelene, hon hade med en liknade layout i Scrapbooking MM.

Ja det blev en lång och trevlig dag och vi hade tur med vädret. Perfekt scrapväder - REGN! Hela dagen! Pia hade packat ner stora delar av butiken och transporterat bort till Tuppen. Där fanns det mesta, tror inte många saknade något. Bilder kommer senare.

Jag fick själv gjort 7 layouter, bla dessa 4 på Elin.

4 kommentarer:

  1. sååå fina och inspirerande Layouter!
    Härligt produktivt med hög kvalitet!!!

    SvaraRadera
  2. Wow, så mycket du hann med... Du är en fena på det där!!!Tack för sällskap,lån mm!!

    SvaraRadera
  3. Vilka fina LO det blev!!! Önskar man var där, men vet ju att det kommer flera tillfällen...

    SvaraRadera
  4. ja nog hade jag flyt och gick hem med två vinster.
    Fantastiskt. Men dina lo:s är ju helt underbara.
    Ser fram emot fler skisser. Kram Petra

    SvaraRadera