söndag 31 maj 2009

Nya dt-kort

Det här kortet får Pia! Du äger! JP hobby!! Och det är vi många som är glada för! Lite spillbitar har gått åt. "Du äger"-stämpeln är från Ikido och "Dröm stora drömmar" är Forma.

Har fått lite papper och stämplar av Pia. Här har jag använt mig av mönstrade papper från Making memories och stämpeln är från Ikido. Hjärtat är Quickutz som jag har stansat ut i återvunnen plast från en qk-förpackning.Mönstrade papper är från Penny Lane (My mind´s eye), stämpeln är från Ikido. Champagneflaskan och glaset är från Quickutz senaste bröllopskollektion. Passar ju även bra till en nybakad student ;o)

2 kommentarer:

  1. Själv gillar jag också Inkidos stämplar, just dem där har jag kollat på ett antal gånger..Aldrig sett ngn som använt dem men du har ju gjort dem superfina på dina alster.
    Ha en bra vecka!
    Kram Louise
    http://rosascrapverkstan.blogg.se

    SvaraRadera