onsdag 29 juli 2009

Vädret vs Scrap

Varje morgon jag vaknar, tittar ut och ser att solen skiner över sundet så tänker jag: Idag! Idag blir det sol o bad vid Gubbabryggan. Sen går det någon timme, vi äter frukost, är nästan färdigpackade, brassestolen i handen, kikar ut. Helmulet! Suck!! Vad gör man?!?!
Jo man scrappar! Så det har jag gjort nu. Ytterligare 2 layout från vår Bohus-semester!

Dessa fina papper hittade jag hos Pia idag på JP hobby. Och billiga var dom!

Här har jag lekt lite med Qk-lyktstolpen. Den fick en kupa. Velade länge fram o tillbaka, rådgjorde med Pernilla och vips - jag vågade! Måste ju leva lite på farliga sidan ibland...! "Silverhornet" har jag stansat ut i silvrig kartong och det var mekigt att klistra dit, blev lite kladdigt tyvärr.

1 kommentar:

  1. Härliga lo:s du gjort. Som vanligt!!!:)
    Här är det idétorka, har också fyndat hos Pia så kanske inspiration kommer tillbaks nu.
    Kram Petra

    SvaraRadera