måndag 10 augusti 2009

Scrapakuten!

Får någon vecka sedan fick jag ett mail från en scrapfrustrerad Camilla som tyckte det var tråkigt att sitta o scrappa själv. Hon ville ha sällskap! Så vad gör man? Scrapakuten rycker ut! Pernilla och jag bestämde oss för att packa cyklarna och göra Camilla sällskap. Det blev verkligen en utmaning att se om vi kunde packa så vi fick med oss det absolut nödvändiga. Och se - det gick!

En scrapcykel kommer lastad:

Jag kom på den glimrande ideén att packa i cykelväskor. Rotade igenom klädkammaren och dammade av väskan. Tänk att den kom till användning igen! Jag fick i alla fall plats med mer än vad jag trodde.

ScrapPerni:

Vi fick en mycket trevlig eftermiddag med mycket trevligt sällskap i Camillas trädgård. Utomhusscrap kan verkligen rekommenderas! Väldigt produktivt! Jag fick gjort 4 nya Bohus-layouter. Tack Camilla för igår! (Lite usla foto, tagna med mobilen)

ps Behöver jag nämna att Pernilla och jag nästan krockade på vägen....hm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar