måndag 22 februari 2010

Laddad Max!

Nytt DT-paket från JP hobby med massa härliga papper från Graphic45. Love love love! Vi var på en trevlig scrapträff hemma hos BettanD i fredagskväll och jag fick gjort den här layouten på Max. Enkel och stilren men precis mitt i prick. Tyvärr tappade jag den sen i snöstormen när jag skulle hem så fotot blev blött, texten suddades ut och cardstocket är bubbligt. Vad göra? Sätta in en plastficka och se glad ut!
På fotot sitter Max på golvet på Sturup och laddar sitt PSP i sista minuten. Han upptäckte till sin (och min) fasa att PSP:et var urladdat och letade förtvivlat efter ett uttag och hittade lyckligtvis ett, 25 m ifrån oss andra. Han hann ladda spelet tack vare att planet var försenat, tur i oturen! Sen var både han och spelet laddade! Laddade för Sicilien!

/Christina

1 kommentar:

  1. Cool lo, ser verkligen ut som det är Max som laddas.
    Kram Petra

    SvaraRadera