fredag 23 april 2010

Award!!!

Tjoho - det här händer inte så ofta så därför blev jag jätteglad när Petra skickade mig en award!! Och nu ska jag skicka den vidare till 7 andra scrappare + skriva 7 saker om mig själv - inte helt lätt! Here goes, utan inbördes rangordning:

  1. Nilla - stor inspirationskälla!
  2. Rimna - Nillas syster och lika duktig som nr 1!
  3. Hannahoj - snygga snygga kort och bokmärken!
  4. Scrapmyran - fräck och inspirerande stil!
  5. Jennie - gillar det stilrena
  6. Cilla - underbar scrappare!
  7. Sist men inte minst - alla mina DT-kollegor! Ni är bäst!!

Sen var det där med 7 saker om mig själv! Suck...jaja då...

  1. Gift
  2. Mamma
  3. Tänker ständigt på mat
  4. Snäll
  5. Trött på alla sport på TV
  6. Dåligt tålamod
  7. Och det är inte mitt fel att alla scrappar! Det är Cecilias!!!

Trevlig helg! På söndag är det JPs sista söndagsträff. Sen blir det fredagsträffar istället! Ni kommer väl?

5 kommentarer:

  1. Tack söta du , Kramar i massor!

    Och så vill jag ge den tillbaka direkt till dig, för att du är inspirerande och jag blir alltid lika glad när du har tittat förbi och lämnat en hälsning.

    Jag önskar jag kunde vara lika duktig.
    Önskar dig en härlig vecka
    Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Nämen tack så mycket!! Så hedrande =) Ska genast skicka vidare - får man skicka tillbaka till dig kanske =)

    SvaraRadera
  3. Men ååå va roligt! Tack så jättemycket :)

    SvaraRadera
  4. TACK! Vilken ära=) Nu har jag lite att klura på;)

    SvaraRadera
  5. Tusen Tack, Christina! Vad roligt att du hittar nåt du gillar hos mig. Jag blir alltid glad när jag tittar in hos dig!

    Snygg header!

    SvaraRadera