måndag 26 juli 2010

Presentaskar i tetra-format

Dom här roliga små presentaskarna har jag sett lite överallt när jag har varit ute på mina dagliga surfrundor, senast hos Nilla. Vill ni veta hur man gör? Kika in hos henne! Jag lovar det är busenkelt! Och roligt! Som vanligt....

Jag har gjort 2 st i två olika storlekar, den störra är 16x30 cm och den lille är 15x20 cm.

Här har jag använt mig av Maja Design och en nestabiliti från Quickutz samt lite rosor som jag fäst med limpistol. Min nya vän!

På denna lilla så har jag punchat ut en cirkel + en scallopcirkel från Qk, limmat dit lite blommor med min limpistol.
Jag såg att Nilla har sytt kanten med symaskin och det blir ju himla snyggt men jag hade inte riktigt tid. Viktigt är det så klart att inte glömma att fylla presentasken med vad du hade tänkt dig.
Som sagt, jättelätta att göra och det går snabbt.
/Christina

14 kommentarer:

  1. Å vad fina dina blev, så härliga!


    Kram Nilla

    SvaraRadera
  2. Så jättefina! Ser riktigt roliga ut att göra.....måste testa!! =0)

    kram

    SvaraRadera
  3. De var superfina, båda två!

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset! :-)
    Jättefina! Ska jag absolut testa.

    SvaraRadera
  5. Åhh det var något nytt att testa, tack för titten.

    SvaraRadera
  6. Jättesnyggt! detta måste prövas.

    SvaraRadera
  7. Finfina askar!
    Måste testa någon dag.
    Kram Emelie

    SvaraRadera
  8. Jag har kikat runt lite hos dig. Vad mycket fint här är! Jag kommer tillbaka

    SvaraRadera
  9. When someone writes an paragraph he/she retains the idea of
    a user in his/her mind that how a user can understand it.
    Therefore that's why this piece of writing is amazing. Thanks!

    Feel free to surf to my page; chalet frankrijk

    SvaraRadera
  10. I used to be able to find good information from your content.


    My web-site :: particuliere vakantiehuizen

    SvaraRadera
  11. This is a topic which is near to my heart..
    . Thank you! Where are your contact details though?

    Here is my web blog: vakantiehuisje frankrijk

    SvaraRadera
  12. Hey I know this is off topic but I was wondering if you knew of any widgets I could
    add to my blog that automatically tweet my newest twitter updates.
    I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

    Here is my web site ... vakantiehuizen

    SvaraRadera
  13. What's up to every , since I am in fact eager of reading this website's post to be updated regularly.
    It includes pleasant data.

    Take a look at my blog :: vakantiehuisjes in frankrijk

    SvaraRadera
  14. Hey! This is my first visit to your blog! We are a group of volunteers and starting a new initiative in
    a community in the same niche. Your blog provided us useful information to work on.
    You have done a wonderful job!

    Visit my site: vakantiehuisjes frankrijk ()

    SvaraRadera