måndag 25 oktober 2010

Perfekt fotoögonblick

Nä nu får den här scrapblocken vara till ända! Det här fotot hittade jag när jag fixade med Ellies foto och det är lite av ett favoritfoto. Hon är helt omedveten om att jag tar bilden och ljuset är så himla fint (synd bara att blixten lyser upp...). Fotot har några år på nacken och hon är bara en liten tjej där - 5½ år!

Layouten har jag liftat i stort sätt rakt av från nån duktig på nätet. Kommer tyvärr inte ihåg vem! De flesta papper är från October Afternoon!

Tack snälla ni för alla fina kommentarer jag har fått för mina halloween-kort! Det värmer gott i höstmörkret!

5 kommentarer:

  1. Oh så fina färger och detaljer. Det är så man redan börjar längta till sommaren.

    Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. Se, så bra det blev! Ingen scraptorka här inte. Håller med föregående talare, läääängtar efter sommaren när man ser en så härlig bild.
    kram

    ScrAnna

    SvaraRadera
  3. Är inte så säkert på att vi ska på samma ställe...jag ska till Kalmar...du då?

    SvaraRadera
  4. HÄRLIGT sommrig Lo och så mycket fina detaljer......du kan dina LO:s du vännen!! =) Duktig som bara den!

    Kram till dej

    SvaraRadera
  5. Verkligen härligt foto! Oftast blir det som bäst när de inte vet om att man fotograferar. Härlig LO! Och trevligt att du bloggar igen. :)

    SvaraRadera