söndag 30 januari 2011

50!

På scrapträffen i fredags gjorde jag enbart kort, bland annat det här som vi ska ge till en 50-åring på mitt jobb. Inspirationen hittade jag hos Nilla, en mycket duktig kortmakare. Kika in hos henne för nya ideér. Jag har använt Magnolias Doohickey blomdies och vimpeln är en dies från Wiff of Joy.

I made this card when we had our little scrap meeting. I was inspired by Nilla, she is such a good cardmaker. I have used a Doohickey-die from Magnolia (the flowers) and the pennants is a die from Wiff of Joy.

11 kommentarer:

  1. That is a stunning card Christina! Lovely blue colours!!
    Hugs Kristel

    SvaraRadera
  2. Hello Chris, what a lovely carde, I like the sophisticated look on your card. Hugs, Frea

    SvaraRadera
  3. Vilket fint kort med jättefina färger!! :) Kolla in hos mig för du har en award att hämta!
    /Alva

    SvaraRadera
  4. A wonderful card!!
    Hugs nicolet

    SvaraRadera
  5. Meeeeen jag smäller av....jag bara älskar ju vimplar och hela ditt kort är bara så förb...at fint att jag storknar!! Så fina färger och ett helt lövly kort! =)

    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Fortfarande lika snyggt! :)

    SvaraRadera
  7. Helt underbart kort!
    Älskar färgskalan!

    SvaraRadera
  8. Kortet är sååå himlans fint. Färgerna och detaljerna är perfekt. Kul att jag kunde inspirera. Tack för dina söta ord, så himlans snällt av dig.

    Ha en fin dag.
    Kram/Gunilla

    SvaraRadera