tisdag 22 mars 2011

KSM - Kultur Språk Medier

På fredag slutar min chef och jag har gjort ett litet BIA-album till henne över en del av våra utflykter vi har gjort här på mitt jobb, KSM är enheten vi jobbar vid. Hennes favorit färger är svart och rött med vissa inslag av grönt och jag har försökt att hålla mig till dom färgerna men det fungerade inte alltid. Klicka gärna på bilderna för att få se dom större!

Framsidan

Ängavallen 2003

Roskilde 2006


Louisiana 2007


Ale Stenar 2008


AnyTime 2008

Ven 2009


Krapperup 2010


Baksidan
Måttet på albumet är 20x23 och det har varit en perfekt storlek att jobba med. Jag har hållt mig till ungefär samma layout på sidorna och de mönstrade papperna går igen lite överalllt. Mycket roligt att göra, som alltid när man gör ett BIA-album!

16 kommentarer:

  1. Vad glad hon kommer att bli, det är jättefint./Carina

    SvaraRadera
  2. Vilket fantastiskt album. Det måste ha blivit väldigt uppskattat.

    SvaraRadera
  3. Så snyggt det blev!!!
    /AS1

    SvaraRadera
  4. Verkligen jättefint och ambitiöst!

    Vad betyder BIA?

    SvaraRadera
  5. Super fint album och himla gulligt av dig att göra ett sådant :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  6. Dina minialbum är alltid lika underbara!♥

    Kram
    Helen

    SvaraRadera
  7. WOW vilket jobb du lagt ner. Superfint. Hon kommer bli jätteglad!

    Kram

    SvaraRadera
  8. MEN WOW.....vilken present att få för din chef!! Helt underbart fint gjort! Vilket jobb du lagt ner!! =)
    Härligt att se!

    Kram Maritha

    SvaraRadera
  9. Woww that is really awesome Christina! Looks so stunning!!
    Hugs Kristel

    SvaraRadera
  10. Som vanligt får man dåligt samvete när man tittar på din alster. Jag som har en BIA där hemma som jag inte använt än... men när man ser hur snyggt det faktiskt blir! Underbart album! Och om jag känner dig rätt så tog det inte så långt tid att knåpa ihop heller... Eller?
    *kram* och trevlig tur på söndag!

    SvaraRadera
  11. Wow! Hon måste ha varit en kanon chef. Ett helt underbart album. Du har verkligen magiska fingrar. ;o)

    SvaraRadera
  12. Du är grym, fantastiskt album, hon måste ha blivit riktigt glad! Vilket fint minne att bära med sig!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Och snyggt som vanligt. Längtar till söndag!

    SvaraRadera
  14. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera