onsdag 13 april 2011

Återvinning / Recycling

Min svärmor beställde ett kort till sommarens släktbröllop. Jag letade lite bland mina kort jag gjorde till JP Hobby en gång i tiden och hittade det här, men det behövde en uppdatering. Pillade bort den stora blomman bland annat.

My mother-in-law wanted me to do a wedding-card for a wedding this coming summer. I found this card I made when I was a design team member for JP Hobby but it needed an update. I removed the big flower to begin with.

Före/Before




Efter/After

Jag hade tur att bröllopsinbjudan kom igår och eftersom vi själv inte kan gå på bröllopet tänkte jag att det var ok att slagta kortet och ta vara på namnen. Lite kul att kunna använda på gratulations-kortet!

The wedding invitation came yesterday and since me and my family isn´t going to attend the wedding I thought I might use the invitation, so I recycled their names. I thought it would be a fun idea!

7 kommentarer:

  1. Perfekt att återanvända!
    Jättefint kort!
    KramMalin

    SvaraRadera
  2. Kortet är jättefint, smart med återanvändning.
    /Kram

    SvaraRadera
  3. Så fint kort... det blev bättre efter den lilla "makeovern" tycker jag!!
    /Pillan

    SvaraRadera
  4. Kortet fick verkligen ett lyft efter återvinningen... Kanonfint och smart gjort!
    Kramizar

    SvaraRadera
  5. HELT ursnyggt både före och efter makeovern.....=)

    Kram Maritha

    SvaraRadera
  6. Snyggt kort och verkligen läckert att återanvända inbjudningskortet; vilket superbra idé!

    SvaraRadera
  7. JÄTTEFINT!!!!

    /irene

    SvaraRadera