onsdag 6 juli 2011

Spillbitar!

Räck upp en hand om du inte vet vad du ska göra med dina spillbitar!? Alla har vi väl en låda med spillbitar? Eller två? Eller tre?
Jag satte mig ner häromdagen och använde upp en bråkdel av mina spillbitar. Gjorde lite enkla kort i 10x15, alltid bra att ha hemma och skönt att använda upp papperna.

Jag har en die som man kan stansa ut veckat papper och göra en sån här rosett, men det funkar lika bra att biga pappret i Martha Stewart´s scoringboard. Det är lite pilligt och man får ha tungan rätt i mun, men det är väl värt besväret! Stämpeln är från Gummiapan!




Ni hittar hela inlägget idag på Scrapfabriken med beskrivning på vilka papper jag har använt.

Ha en fortsatt skön onsdag!

11 kommentarer:

  1. Supersnyggt!
    Vilka bra tips :)
    Stort grattis till top 3 på Whiff of joy!! :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Toksnygga allihop! Ja den där spillbitslådan satt jag o suckade över senast härom dagen...nu går den knappt att öppna o stänga, alldeles för mkt papper;)

    SvaraRadera
  3. Jättesnygga kort! Blev också lite sugen på att använda upp spillbitarna som ligger här och dräller!!

    Tack för inspirationen!

    Kram Lindha

    SvaraRadera
  4. snyggt jobbat - verkligen fantastiskt resultat av lite spillbitar ♥

    SvaraRadera
  5. jag är en sucker för enkla kort så jag säger bara: YES! där satt dom!
    gillar att du fick med telefonen till pratbubblorna, hur du knutit twinen runt ett av paketen och ett bättre kort till en karl än mustach-kortet får man leta efter!

    SvaraRadera
  6. wow så fina kort. Jag behöver också använda spillbitar för snart får jag inte plats.Ha det så gott. Kram Nina

    SvaraRadera
  7. You have made fantastic cards!!
    Hugs Nicolet

    SvaraRadera
  8. Grattis till top TRE!!!

    Spillbitar, ett evigt gissel, men nu vet jag vad jag ska göra under sommaren.... Fixa lite kort att ha framöver vida kalas!

    SvaraRadera
  9. Underbara kort! Vilken inpisationsbomb det där va. Kanske skulle sätta mig ner och ta tag i min hög också :)

    SvaraRadera
  10. Vilka snygga kort. Jag gillar verkligen rosetten.

    SvaraRadera