lördag 13 augusti 2011

Välkommen lilla Liv!

Min arbetskamrat har fått en flicka och vi ska uppvakta henne från jobb. Det fick bli ett kort med en digistämpel från Some Odd Girl "Baby Snuggle Kaylee" - supergullg stämpel! Jag har färglagt som vanligt med ProMarker och jag hittade ett underbart papper i mina gömmor. Rosa på ena sidan och mönstrat i favvisfärger på andra. Passade perfekt! Kortet blev lite större än vanligt, 15x20 eftersom jag skrivit ut stämpel något större än jag brukar.

My colleague had a baby girl the other day and we´re sending her our congrats. I have made a card with this super cute digi image from Some Odd Girl " Baby Snuggle Kaylee". I have colored the image with Promarker and I found some beautiful papers in my paper stack. In my favorite colors non less!

6 kommentarer:

  1. Åhhhhh denna stämpel var bara så sööööt, kortet är jättefint ......

    Trevlig helg
    Krammmmmm
    //anneli

    SvaraRadera
  2. Hej goding!
    Wow! Så läckert!
    Älskar stämpeln, den är ju hur söt som helst :) Snygg målning och jag håller med dig om pappret - fantastiskt :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. hoppas denna kommer snart som clearstamp. superfint kort!

    SvaraRadera
  4. Such a sweet card.. luv the image...

    SvaraRadera
  5. Men ååå, vilken söt stämpel! Super gulligt kort med passande färger!
    Kram

    SvaraRadera
  6. I love what you did wth snuggle kaylee here! So soft and pretty!

    SvaraRadera