onsdag 7 september 2011

Italien 2011

Ja, tro det eller ej - jag har gjort en layout! Så himla skönt, för jag trodde att jag fastnat totalt i kort-träsket! När jag var i Italien nu i sommar så tog jag en del foto och jag tänkte försöka dela med mig av resan under hösten.


När jag gjorde "Återvändsgränd", som var augustis liftutmaning på Scrapfabriken, blev jag helsåld på att stämpla på mina layouter. Det blir ganska snyggt och så får man ju användning för sina stämplar. Här har jag använt lite från Tim Holtz, lite Jenny Sandberg och några andra som jag inte minns namnet på. De mönstrade papperna är från mitt senaste DT-paket från Scrapfabriken och mina nya favoritpapper är från MME Stella & Rose - de är bara så snygga!

9 kommentarer:

  1. Såå snygg, Christina! Läcker papperkombo och fint med stämplarna!

    SvaraRadera
  2. Ja, verkligen snyggt med stämplarna! Gillar den prickade ringen, och tycker det blir supersnyggt när du stämplar över två olika nivåer av papper (typ), men skulle aldrig våga ge mig på det själv. Det kan bara bli fel när jag gör det! ;)

    SvaraRadera
  3. ah! så fin.
    så fint med blomsterbandet i nederkant, på min skärm ser det ut som om det bara är en förlängning av vägen. helt fantastiskt fint.
    och att kanterna på vägen skulle ha den gul/orange färgen som du plockat upp i det andra pappret. mmm... fler layouter från christina!!! säger jag ;)

    SvaraRadera
  4. Åh så snyggt! Jag håller med om att pappren från MME är ljuvliga. Jag har dem också. Fast något så här snyggt lär jag inte kunna knåpa ihop. Gillar de små kugghjulen också. När jag målade det svara håret på Gorjuss stämpeln använde jag Promarkers i färgerna; Black, Ice grey 3 och 5, lite Indigo blue i det svarta och sedan målade jag över allt med Powderblue (funkar lite som blendern). Nu harjag köpt flerGorjuss att öva på , hi hi.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej.
    Så underbar LO du gjort.
    Fint du stämplat på den.
    Den prickiga ringen är väldigt snygg, för att inte tala om fåglarna på tråd.
    Färgerna är verkligen Italien terrakotta och grönt.
    Ha en toppenfin helg.

    SvaraRadera
  6. Härlig LO. Hade önskat att man själv kunde vara så produktiv och framför allt kreativ som du.

    SvaraRadera
  7. Jaaa jag ser fram mot fler LO´s, tokgillar din stil! Och den här är inget undantag...jättesnygg!

    SvaraRadera
  8. LOVE LOVE LOVE!!!!!
    Ha en fortsatt trevlig helg!
    Kramizar

    SvaraRadera
  9. Hej Christina! Kul att du vill vara med och tävla hos mig! Underbar layout! Gillar lyktstolpen, de fina stämplarna och den perfekta designen! Lycka till!

    SvaraRadera