tisdag 18 oktober 2011

Mi 1 år!

Ja det ju synd o säga att inläggen duggar tätt här inne. För tillfället har jag helt tappat lusten och orken, mojon är försvunnen. Måste hitta den igen!

I have lost my mojo!!! Have to find it again! Want to find it again! So much to do :-)


Igår tog jag itu med en beställning jag hade fått. Det skulle vara ett kort till en liten tjej som fyller 1 år och det skulle vara ROOOSA! Så rosa fick det bli! Med lite inslag av ljusblått, mest för jag tycker det är så fint ihop. Och så fick jag använt min fina molnstämpel från Hero Arts igen :-). Stämpeln från Hänglar & Stänglar passar ju perfekt till en liten tjej på 1 år!

I have made a card for a friend, her niece has a birthday coming up in December and she wanted the card in pink colours. Lots of pink! But I just had to use some blue colours as well, because it works so well with pink. I have use a image from Hänglar & Stänglar and it´s perfect for a little girl, don´t you think?

4 kommentarer:

  1. Ett riktigt sött kort , stämpeln gillade jag mycket, du kan verkligen få till det .......

    Pysselkramar
    //anneli

    SvaraRadera
  2. Åhhh så himla sött litet kort!! .....kolla i spillbitslådan om inte mojon ligger där??!! ;) Ha det så gott vännen!
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Så sött kort och stämpeln är verkligen passande till en 1 åring.
    Snart kommer nog mojon tillbaka... efter regn kommer solsken!!!!
    Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  4. Fin fina kort!

    Köpte mina första odd girls idag..och gillar dom skarpt!

    Tack för inspirationen!

    Välkommen till min blogg!

    SvaraRadera