torsdag 26 januari 2012

Färginspiration / Color Inspiration

Då är det dags för mig att blogga mitt sista kort som Design Team medlem för Some Odd Girl. Lite vemodigt känns det allt. Det har varit ett super DT och Kristy är en fantastisk DT-mamma. Ett halvår går snabbt, för snabbt. Det har varit otroligt roligt och hedrande att få tillhöra SOGs Design Team. Det trodde jag aldrig när jag sökte i somras. Nu är jag spänd på att få se vem som kommer att ingå i det nya DT, jag gissar tyst för mig själv.... och hoppas....!

It´s time for me to blog my last card as a Design Team Member for Some Odd Girl. A little sad, I will surely miss these crazy and wonderful girls. It's been a super-DT and Kristy is an amazing DT-mom!  It's been great fun and an honor to be part of SOGs Design Team. That I never thought when I applied last summer. I´m excited to see who will be part of the new DT, I keep my fingers crossed...!

Över till utmaningen! Det är en färgutmaning och ni ska inspireras av nedanstående bild.
Over to the challenge. This time you will find inspiration from the picture below.




Och här är min tolkning / This is my take

Jag har valt en stämpel som jag inte hunnit använda tidigare. Det är en av de nya Valentine-stämplarna som kom i december - In Stitches Tia. Jag har maskat ihop Tia med trådrullen och färglagt med ProMarker.

Det var allt från mig. Nästa gång kanske jag deltar istället i någon av Some Odd Girls utmaningar under våren. Tack för denna tiden Kristy!


I chose a stamp that I have not had time to use before. It is one of the new Valentine stamps which came in December - In Stitches Tia. Such a cute stamp!
That´s all from me folks! Next time you will be hearing some Odd from me is when I participate in one of SOGs challenges this spring. Thank´s for all Kristy!!

♥♥♥

6 kommentarer:

  1. SOGs alla hjärtans stämplar är verkligen söta! Ska nog köpa den här med! ;)

    Supersött kort att avsluta med!

    SvaraRadera
  2. Härligt läckert kort. Din färgläggning är verkligen superfin och så får du ihop det så fint med papprena i olika lager.

    Kram♥

    SvaraRadera
  3. Åh - detta kort går rakt in i hjärtat på mig, textilfröken som jag är! Alldeles underbart och otroligt snygg coloring!

    SvaraRadera
  4. Åh vilket härligt kort och så snyggt färglagt!

    SvaraRadera
  5. Your creations with the SOG stamps always leaves me with a smile on my face. LOVE your card!! I need to join your blog so I can follow you. :)

    SvaraRadera