söndag 8 januari 2012

Spillbitshög nr 2

Av spillbits hög nr 2 (se förra inlägget) har jag fått gjort en LO och ett kort.


Jag gjorde min andra "vecka1" layout och den blev mer utav den lekfulla varianten. Typ. Fotot är taget när barnen försökte sortera och ordna upp sitt Playmobil nu i veckan. Inte ett helt lätt arbete, jisses vad dom har bråkat. "Gubben" är jag inte riktigt överens med mig själv om den ska få bli kvar....!

Kortet då? I somras var jag, Anna, Petra och Louise på Magnolia i Borås. Någon fick en smart idé och utmanade oss att vi skulle göra vars ett svampkort. Tror både Anna och Petra har gjort sina. Eller? Själv färglade jag bara stämpeln och sen har den bara legat där.


Med det här kortet passar jag även på att delta i senaste utmaningen på MDUC "Anything Goes". 

With this card I´m entering this weeks challenge over at Magnolia Down Under Challenge "Anything Goes".

8 kommentarer:

  1. tänk vad fina alster man kan göra av lite spillbitar. Har precis kastat mina i en städnoja och pga utrymmesbrist, har ändå så mycket papper att jag nog måste avverka lite där innan jag kan köpa nya vilket jag vill. Härligt att få se ditt kort och ja jag har gjort mitt och passade på att smida medan järnet var varmt alltså en kort tid efter vår underbara dag i Borås. Lycka till i tävlingarna.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  2. läckra! Är det inte så att det är lite inspirerande att få ordning på det man tänkt? ;-) Så funkar iaf jag!

    SvaraRadera
  3. men jag vill oxå ha en wonderbaun på min lo!!!! jag börjar bli tjatig: snyggt!!

    SvaraRadera
  4. Oavsett om gubben stannar eller inte tycker jag din layout är supersnygg! Och kortet... Turkost, turkost, turkost. Jag faller för allt turkost! :D Jättefint!

    SvaraRadera
  5. Hej

    Hittade din blogg av en tillfällighet och gillar dina kreationer. :)

    Blev dessutom väldigt kär i stämpeln med svamparna, så jag undrar vad den heter och var den kan finnas att köpa.

    Ha en fin kväll.

    Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Oh My - your card is gorgeous!! Thanks so much for joining in our first challenge of the year at Magnolia Down Under:-)
    Hugs
    Karen
    xxx

    SvaraRadera
  7. Beautiful card!!! Love the colors you have used..
    Thanks for joining us at MDUC this week with our anything goes challenge.
    hugs......

    SvaraRadera
  8. Å vilket vackert kort! Layouten är helfestlig, det är kul att scrappa små vardagliga ting tycker jag och granen var ju jättesnygg.

    SvaraRadera