fredag 8 juni 2012

Nell

Fick en akut-beställning igår på ett kort och det passade ju bra när jag för andra dagen i rad blandat ihop mina Friskis-tider. Åkte istället hem och gjorde ett kort! Lika roligt det!


Kortet är till ett namngivningskalas och jag hade ingen riktigt passande text. Fast sen hittade jag "a gift from the heart" och den passar ju nästan i alla lägen. Och sen är jag så glad att jag har dom här gulliga stämplarna från Hänglar. Dom är perfekta till just barnkort!

Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Åh!! Ännu ett kanonfint kort, så härliga färger och håller med om att den här stämpeln är söt... gillar den!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Mysigt kort...fina färger och ett urgulligt motiv!
    Ha det gott!!

    SvaraRadera
  3. Helt underbart kort :) Håller helt med dig att de stämplarna passa perfekt till barnkort.

    SvaraRadera
  4. Kanonfina kort du gjort sen jag var in sist, måste lifta dina upplägg.....blir alltid superinspirerad av att kika in.
    Kram

    SvaraRadera