torsdag 30 augusti 2012

Bröllopskort

Fick en beställning, av min syster, på ett bröllopskort och som vanligt vill hon ha ett STORT kort. Sagt och gjort - köpte ett A3 ark på Matton och vek på mitten. Perfekt!



Eftersom kortet skulle vara stort ville jag ha en stämpel som fyllde upp en del av kortet och bara brudparet räckte inte riktigt. Efter mycket letande fick jag tag i Rose Arch stämpeln från Magnolia och det blev perfekt.  Själv inbjudan till bröllopet gick i lila så då har jag valt att göra kortet i lila. Lite besvärligt visserligen för jag äger knappt några lila papper, men ett djupdyk i spillbitslådan löste problemet!




Det är en himla gullig stämpel! Jag har färglagt med Promarker/copic!

4 kommentarer:

  1. Vilket fint kort! Snacka om utmaning och göra stora kort!!! Men du lyckades jättebra som vanligt :)
    Kram
    Jea

    SvaraRadera
  2. Kanonsnyggt kort!! Du har lyckats som vanligt!! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. WOOOOW!!!! Läckert med ett jättekort,det har du fyllt upp perfekt!! =)

    Kram

    SvaraRadera