fredag 28 september 2012

Lycka till på nya jobbet!

Min syster beställde ju härom veckan 2 st Lycka-till-på-nya-jobbet-kort och jag visade det ena i fredags. Här är nästa! Tokgillar texten som kommer från K-Design



Som ni märker så har jag fullständigt snöat in på Magnolia igen. Det går i vågor det där! Dessutom lyckades jag färglägga fjärilen rätt den här gången! Inte illa :-)
Jag har städat o organiserat färdigt i min scrapvrå och det är onekligen skönt att få ordning. Jag har hittat massa roligt att använda igen! Och på söndag är det dags för mässa i Helsingborg!


6 kommentarer:

  1. Superfint kort och snyggt färglagt. Textstämpeln var kanon!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så himla snyggt kort och härlig textstämpel!
    Din färgläggning så vacker!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  3. Åhhhh så himla fint kort vännen!!! Underbara färger och bara helt perfekt!! =)

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Men shit (förlåt mitt språk ;)) vad mycket fint du har gjort!!! Ett kanon fint Magnolia kort! Och du, fortsätt snöa in med Maggisar för det gör du så bra :)
    Gillar färgläggningen, fjärilarna, blommorna och framför allt texten!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig textstämpel! Jag fick i veckan veta att en kollega skulle slute. Dax att handla, IGEN!

    SvaraRadera