måndag 24 september 2012

White on white

Jag hittade en kul utmaningen, tack vare Louise, på Magnolia Down Under igår och eftersom jag håller på med mina julkort så kunde jag göra två flugor på smällen!

Utmaningen är White on white - kortet ska vara enbart vit, bara motivet får avvika i färg. Jag valde att även hålla motivet hyfsat vitt! Kul utmaning! + att jag fick använt min embossingplatta med snöflingor från Qk!




I´m entering this card in:
MDU Challenge #162 - White on white
Just Magnolia #175 - What´s new (my embossingplate with snowflakes)
2 Sisters Challenge "110  - Things with wings + glitter

8 kommentarer:

  1. Sååå fint. Lycka till i utmaningarna. Kram Nina

    SvaraRadera
  2. Ditt kort är helt ljuvligt!!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättefint!
    Väldigt stämningsfullt :-)

    SvaraRadera
  4. Så fint kort! Takk for at du deltar hos MDUC denne uken.
    Janne

    SvaraRadera
  5. Suuuuperfint! Och jag älskar färgläggningen!

    SvaraRadera
  6. this is a beautiful card, thank you so much for sharing your new stash with us on just magnolia and hanglar this week

    Vicky DT member

    SvaraRadera
  7. stunning card love white on white very elegant thanks for sharing with us at 2sisters this week and good luck with the challenge Tracy x

    SvaraRadera