fredag 12 oktober 2012

Bara för att...

Det fick bli ett sånt kort igårkväll.. "bara för att" eller "ville bara säga". Bra att ha i lådan! Och bara för att jag har den här gulliga stämpeln med.
 
 
 
 
Är inte riktigt överens vilken färg hon ska färgläggas i och jag har provat några olika varianter. Den riktiga frihetsgudinnan är ju nån slags grönturkos, så jag är väl inte jättelångt ifrån :-)
 
Kan väl säga att jag är inte helt nöjd med kortet, kändes rörigt när jag väl var färdig! Inget att göra!
 
Trevlig helg alla glada!
 
With this card I´m entering in the latest challenge at lovely hÄnglar or sweet Magnolia - #53 Bingo card.
I went with pearls, button and blue.

4 kommentarer:

  1. Jag tycker att kortet blev jättefint! Tilda är så söt som frihetsgudinnan.

    Ha en trevlig helg.

    SvaraRadera
  2. Helt underbart fint och färgvalet är perfekt!!! =)

    Kramen

    SvaraRadera
  3. Tycker att du ska vara nöjd, fint:)
    Trevlig Helg!!

    SvaraRadera
  4. Your creation is beautiful. Thanks for joining lovely hanglar or sweet magnolia.

    Hugs Ineke

    SvaraRadera