söndag 6 januari 2013

Top10 cards of 2012


Tänkte summera 2012 i en Best of -lista, men det får bli en kort-lista och en layout-lista. Det var inte så lätt att välja bland alla kort som jag har gjort under året som gått!
Först ut mina Top 10 kort utan inbördes rangordning.

Kort till en glad pensionär



Elsa 3 år



Supergrattis till Super-Moltas



Sweet Wonderful You



Elin 4 år



...en kram med en vikning på mitten



Ditte & Sami 17 nov



Washi-tejp-tjejen



Ellie 14 år



God Jul God Jul



Som sagt - det var inte helt lätt att välja. Det har ju blivit en del kort under 2012 och jag vågar inte tänka på hur många kort det blivit sen jag började med den här underbara sporten!

Och fler kort kommer det att bli!
Jag har nämligen fått ett nytt DT-uppdrag. Denna gång är det hos Christmas Challenge (with a sketch) och det ska bli så himla roligt. Jag är redan igång och den 16 januari är första utmaning. Jag kommer alltså att göra 1 julkort varannan vecka hela året! Ni måste bara hänga med!



10 kommentarer:

  1. Vad kul att få se dina favoriter. Du gör så fina kort!
    Ska absolut följa dig i ditt nya uppdrag, hoppas bli inspirerad.
    kram Annika

    SvaraRadera
  2. så super nydelige kort du har lavet i 2012

    SvaraRadera
  3. Åhhhh vilken lista....helt underbara kort!!!

    Jag är lite sugen på att göra lite julkort hela året(för att slippa stressen sen)....hm...ska kolla in det ;)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilka fantastiska kort! Härligt att få se vilka som var dina favoriter :)

    God fortsättning!

    SvaraRadera
  5. underbara kort, ser fram emot dina julkort ;)

    SvaraRadera
  6. Fina favoriter du har!! Grattis till DT-platsen :-)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Massor av favoriter fanns med, det med äpplet var nytt för mig, hade jag inte sett innan - och det blev en storfavorit direkt.
    Du gör så mycket fint, och jag är så glad att jag får kika in hos dig och se allt fint.
    En fröjd för ögat varje gång.
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Waoooo så vackra/Kram

    SvaraRadera
  9. Vilka oerhört vackra kort du har gjort under året!! Tycker om dem allihopa!

    SvaraRadera