torsdag 28 mars 2013

Emma 20 år!

Det får bli ett snabbt inlägg från mig nu! Jag bloggar för Scrapfabriken idag och bjuder på ett kort till en blivande 20 åring!





Tyvärr blev inte fotot mycket bättre trots bra ljus men jag hinner inte fixa nytt. Dags att packa för dagens scrapträff och nu har jag bara en timme på mig att duscha, packa och snygga till här hemma. Brått brått!!

Glad påsk allihopa!!

Jo färgerna jag använt...är följande:

Hår E18-15-13
Hud E11-21-000-0000-R20
Linne BG78-75-72-70
Byxor E57-55-53-51-50
Strumpor E57-55
Ögon/läppar B72 och R59

5 kommentarer:

  1. ÅHHHHHH GÖÖÖÖÖÖÖR SNYGGT!!! =)

    Ha så skoj på träffen!
    Påskkramar

    SvaraRadera
  2. Wow så snyggt! Detta kortet är verkligen superläckert och din färgläggning är grym :) Önskar dig GLAD PÅSK! Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  3. Såååå snyggt och vilken färgläggning... Önskar dig en trevlig helg och en Glad Påsk. Kram Anneli

    SvaraRadera
  4. Supsersnyggt!!! Gillar färger, färgläggning, ALLT!

    SvaraRadera
  5. Åh, vilket snyggt kort! Den där stansen är så läcker! Den är äntligen på väg hem till mig efter att ha suktat efter den i flera år. (Kan tipsa om programmet photoscape som är super att redigera foton i som blivit mörka.) Glad Påsk! Kram

    SvaraRadera