torsdag 28 februari 2013

Tri shutter-kort

Idag bloggar jag för Scrapfabriken och visar det här kortet - ett Tri shutter-kort.

Förlagan till kortet har duktiga Anna Hektor gjort för länge sedan och jag fick låna den. Sen har den bara legat o glott på mig där hemma :-). Äntligen fick jag tummen loss att göra ett eget kort. Ganska roligt att vika och dekorera och det var mycket enklare att göra än det ser ut.




Framifrån



Uppslaget


Det mesta av materialet är från Scrapfabriken, textstämpeln och bikupe-stämpeln är från Gummiapan och rosetten är återvunnen från en Glossybox :-). Även här är det Anna Hektor som lärt mig att knyta rosetten :-)

2 kommentarer:

  1. Meeeen jädrar va snyggt...jättefin vikning. :)

    kraaaaam

    SvaraRadera
  2. Rodnar av allt beröm...! 1000 tack! :-) Du vet att jag gillar snyggt och enkelt utan för mycket krusiduller... du har lyckats med precis det och det är hur snyggt som helst!

    SvaraRadera