lördag 20 april 2013

BFF!

Varannan onsdag, jämn vecka, bloggar jag på Copic Marker Sverige och i onsdags inspirerade jag med det här kortet.
En av mina äldsta vänner fyller år på tisdag och vad passar inte bättre då, än att skicka ett kort! O den här digisen från Tiddly Inks är bara perfekt - BFF, Best friends forever!
 
 
Jag har skrivit ut och färglagt på Perfect coloring paper. Som jag har svurit över det pappret innan, men nu gillar jag det mer o mer. Jag skriver ut på laserskrivare och man kan börja färglägga med en gång. Jag är supernöjd med kortet och färgerna jag valt.
 
Vill ni veta vad jag har använt för färger så är ni välkomna att surfa vidare till Copic-bloggen!

4 kommentarer:

  1. Vilket härligt kort med underbar stämpel. Har ingen laserskrivare så har aldrig provat på digisar... Finns ju så många fina så man kanske skulle skaffa sig en sån skrivare...

    SvaraRadera
  2. Åhhh så fint kort kära du!
    Jag ska försöka komma ihåg att skriva ut vilka färger jag använder. ...;)

    Kraaam

    SvaraRadera
  3. Vilket vackert kort! Gillar det massor!!!

    SvaraRadera
  4. Så himla fint kort i härliga milda färger!

    SvaraRadera