lördag 6 april 2013

Solbränd?

I onsdags visade jag mitt första inspirationskort på Copic Marker Sverige-bloggen! Jag har använt en stämpel från La-la-land, första gången för min del och av någon underlig anledning så blev hon väldigt solbränd. Jag hade precis rengjort korkarna så jag vet inte om det inverkade. 



På det stora hela är jag mycket nöjd med kortet. Ljuvliga papper från Maja Design och stämpeln är ju rätt söt!
När jag stämplar med gummistämplar stämplar jag alltid på Letraset, men när jag skriver ut digisar så skriver jag ut på Perfect Coloring Paper. Jag är mycket mer överens med Letraset men försöker mig att förstå hur PCP funkar. Så för tillfället övar jag och svär om vart annat. Vi får väl se hur det går...

Hud E11-21-000-0000-R20
Klänning/skor RV99-95-93-91
Hår E44-43-42-41


3 kommentarer:

  1. HELT UNDERBART URSNYGGT KORT!!!! Solbränt är ju bara perfekt! ;)

    Kramen

    SvaraRadera
  2. Jag tycker ditt kort blev superfint, och det är väl passande med solbränna nu på våren.
    Kram

    SvaraRadera
  3. So pretty, love those papers, beautifully done
    Hugs Julie P

    SvaraRadera