onsdag 15 maj 2013

Nytt för Copic Marker Sverige!

Onsdag och det innebär att idag är det min tur att inspirera på Copic Marker Sverige och det gör jag med den här gulliga älvan från CC Design!
 
 
 
Det blev ett ljuvligt kort i rosa nyanser och jag är sååå nöjd med färgläggningen. Speciellt håret :-). Själva stämpeln är en digi-stämpel! Jag har helt snöat in på dem!
Textstämpeln är från Gummiapan och de flesta papperna från Maja Design!
 
Vill ni veta vilka nyanser jag använt mig får ni fortsätta vidare till Copic-bloggen. O glöm nu inte - ni har fortfarande möjlighet att delta i vår andra utmaning!

3 kommentarer:

  1. Meeeeen shit....det här är ju bara sååååå fint!!! WOOOOOW!!!

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Wow, vilket kort. Färgläggningen är underbar. =)

    Ha det fint!

    SvaraRadera
  3. Åh det här kortet är helt underbart! Gillar precis allt på det... :-)
    Kram

    SvaraRadera