torsdag 2 maj 2013

Student-Andre!

Idag bloggar jag ett studentkort på Scrapfabriken! Det är ju snart dags för studentsången även om det är svårt o tro när man tittar på termometern. 


Svårt det här tycker jag ibland att hålla det manligt och så tycker jag inte kostymen blir bra när man försöker färglägga den åt det svarta hållet. Det fick helt enkelt bli beige!

Ser ni att jag suttit o pillat in text på den lilla skylten? Gummiapan har ett miniminimini alfabet som funkade perfekt. Varnar dock för nackbesvär efteråt ;-)

Färgerna jag har använt

Hår/skor E27-25-23
Kostym E43-42-41-40 W1
Hud E11-21-00-000 R20
Slips B06-05

I´m also entering this card in
lovely hÄnglar or sweet Magnolias - #68 Anything goes

5 kommentarer:

  1. Så himla fint... Fick inspiration till sonens studentkort nu!! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Stunning Christina! I love it!

    SvaraRadera
  3. A gorgeous card, a lovely design and colours - Edwin is just adorable!!

    Thanks so much for joining us with Lovely hAnglar or Sweet Magnolia! challenge
    hugs
    Heather xx

    SvaraRadera
  4. A gorgeous card, a lovely design and colours - Edwin is just adorable!!

    Thanks so much for joining us with Lovely hAnglar or Sweet Magnolia! challenge
    hugs
    Heather xx

    SvaraRadera
  5. Det här var ett fint kort! Underbara färger!

    SvaraRadera