fredag 7 juni 2013

GDT at La La Land Crafts

Hi everybody!

Some time ago I was contacted by Sandie at La La Land Crafts, who asked if I wanted to be a guest DT at La La Land! Since I just started using these beautiful stamps, I was of course very happy and said YES!!
This is my first card for La La Land Crafts and it´s for a photo inspiration challenge with the theme being Vintage Cupcakes! I have used Suger n´Spice Marci for this challenge.

**************************

För en tid sedan blev jag kontaktad av Sandie på La La Land Crafts som undrade om jag hade lust att bli gäst-DT för just La La Land! Eftersom jag just börjat använda de här härliga stämplarna så blev jag så klart jätteglad och tackade ja. Jag ska vara med och inspirera nu i juni-juli och det ska bli superkul!!

Först ut är en färgutmaning "Vintage cupcake" och vi skulle inspireras av fotot som ni hittar längre ner.. Härliga färger som passar mig som hand i handsken!

Jag har använt mig av Suger n´Spice Marci för den här färgutmaningen!



Vintage Cupcake


I have colored the stamp with Copic´s and you can find Marci here!

Copic´s
Skin E11-21-00-000 R20
Hair E50-51-53-23
Dress R85-83-81
Spoon/Cupcake/Apron: E47-44-42
Hairband/shoes: BG78-75-72

Now head over to the blog and check out my talented teamies!


2 kommentarer:

  1. OMG! Lyllos dej...och välförtjänt såååklart. Sååå fint kort och vilken härlig gäst dt plats. :) ♥

    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Så snyggt! Älskar färgerna och färgläggningen!!

    SvaraRadera