fredag 6 september 2013

Fredag! Igen!

Då var det fredag igen! Var tar veckorna vägen? Jag brukar oftast blogga för Scrapfabriken på torsdagar men sedan skolan börjat så har jag inte riktigt hunnit med. Därför bloggar jag idag istället! 

Inspiration till det här kortet hittade jag i senaste Magnolia Ink. Det är duktiga Jill som gjort förlagan och den tilltalade mig mest för den var enkel och stilren. Om ni inte varit inne hos Jill så är det helt klart värt ett besök. Hon är så himla duktig! Länk finns bland mina favoritbloggar till höger.


De fina och ljuvliga papperna är från Maja Designs Sommarkollektion. Passar perfekt med stämpeln från Some Odd Girl. Detta är nog min absoluta favorit bland SOG-stämplarna. 

Hoppas ni får en härlig helg! September visar ju sig från sin bästa sida!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar