lördag 5 oktober 2013

A gift from the heart

Egentligen är det inte så ofta jag gör kort som jag själv skickar - märkligt nog, ska försöka bli bättre på det. Men detta kortet är i alla fall på väg ut i detta avlånga land och förhoppningsvis landar det i rätt brevlåda på måndag. Alltid kul att överraska :-)


Men jag retar mig att jag inte kunde komma fram till vilken text jag ville ha på framsidan förrän nu och nu är det försent. Men så klart skulle texten varit "a gift from the heart". Kanske texten inuti kortet räcker?

Pennorna jag använt
Hud E11-21-00-000-R20
Hår E50-51-53-23
Sparkdräkt BG10-11-13
Hjärta E24-22-21-20
Bänk E44-43-39-37

I skrivande stund befinner jag mig på Magnolia i Borås med 3 härligt galna tjejer - Annette, Louise och Petra! Detta har vi laddat för en lång tid. Vi saknar förstås Anna men hon är med oss i tankarna!

3 kommentarer:

  1. meeeen åhhh så himla fint....och vilken härlig tanke med,det kommer att göra nån glad det lovar jag!!

    Ha en toppendag!!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. This card is so sweet Christina!
    Have a nice weekend.
    Hugs Nicolet

    SvaraRadera
  3. Men så sött!! Och va kul att åka till Magnolia, har varit de andra gångerna men inte denna... Är väldigt nyfiken på att se de nya stämplarna och papprena de släpper... Kram

    SvaraRadera