lördag 23 november 2013

Copic Marker Sverige utmaning #8

Idag är det äntligen dags för en ny utmaning på Copic Marker Sverige!! Denna gången är det en enkel utmaning! 1 december och advent runt hörnet och vad passar bättre än att göra JULKORT då?

Vi vill se massor med bidrag till vår julkortsutmaning! Valfri färg och form!!

Jag har valt att göra ett CAS kort, tom en lift av ett annat kort jag såg på nätet. Jag har dock valt att använda en annan stämpel.


Men visst är dom charmiga!! Jag hade helt glömt att jag hade denna stämpeln från Whipper Snapper Design, men hittade den häromkvällen när jag letade helt efter något annat än Magnolia. Texten är som vanligt från Gummiapan!

Ni måste ju bara skynda in för att ta del av de andra tjejernas julinspiration - mot bloggen! Där hittar ni även vilka pennor jag valt att jobba med!

 Idag är jag, i skrivande stund, i Växjö för att "måla upp", göra de sista uppgifterna i min Copic-examen. Håll tummarna för mig, så håller jag tungan i rätt mun, allt för att hålla mig innanför linjerna!

Ha en fortsatt fin lördag!

1 kommentar:

  1. Håller tummarna hårt för att du ska hålla dej innanför linjen....soooom om det skulle vara ett problem??!! Näää du är ju ett proffs!! ;)

    Kortet är verkligen bara helt LÖÖÖÖVLY!!!

    Kramen

    SvaraRadera