onsdag 11 december 2013

A gift from the heart

De här stämplarna maskade jag ihop för en evighet sen och färglade. Mest för o se om jag kunde och om det blev bra. Såg ett kort som Elisabeth i Copic Norges DT hade gjort, hon är ju så himla duktig så jag var tvungen att testa. O visst blev det bra! 


Fick en beställning på ett julkort och sånt är ju alltid kul, så jag satte ihop kortet härom kvällen. Motivet kom väl till pass då Petra ville ha en speciell text på och "a gift from the heart" är ju perfekt till Tilda som håller i ett hjärta :-). Dristade till och med mig till att göra lite confetti runt granarna för att få dem att stå ut lite mer.

Jag har använt följande pennor
Rosa R85-83-81
Beige E44-43-42-41
Hud E11-21-00-000-R20
Granarna G94-82-21-40

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar