torsdag 6 mars 2014

Det har hänt....!

JAG HAR GJORT EN LAYOUT!! Äntligen!! 
Tyvärr händer det inte alltför ofta! Ska verkligen försöka skärpa till mig för det är ju himla  roligt! Jag har gjort så mycket kort den senaste tiden så jag kände att jag behövde omväxling. Kikade runt lite på Pinterest igår kväll efter inspiration och där finns ju massor! Det finns galet mycket kreativa och begåvade människor i världen! Jag är fullständigt beroende av Pinterest. Det och Breaking Bad, men det är en annan historia =)

Som sagt det blev en layout igår. På den här underbara tjejen. Min älskade Ellie! Det här fotot är bara så fantastiskt fint, det är tagit i Finland förra sommaren. Jag ville inte ha en alldeles för stökig layout när fotot är så fint så det fick bli en hyfsat avskalad layout.


Egentligen var layouten färdig igår, men så satt jag och chalkade kanterna imorse (syns inte för scannern tog de mesta av kanterna) och då hittade jag de svarta "romberna". Det är left-overs när jag stansat ut ett hönsnät häromdagen och jag tyckte att det kunde ju vara roligt att använda. Texten i ena hörnan är från Gummiapan och det passade perfekt! Fick dock konsultera mina scraptjejer innan jag stämplade dit den =). 

En kortare materiallista hittar ni i Scrapfabrikens blogg!

4 kommentarer:

  1. Äntligen. Jag har ju längtat så efter en av dina LO. Denna är så snyggt! och fotot är underbart.

    kram

    SvaraRadera
  2. Jättefin LO. Nu blev jag med sugen på att göra layouter.. Jag som annars bara gör kort..

    Tack för dina fina kommentarer inne hos mig. De värmer.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Så snygg!!! Och fotot är fantastiskt!

    SvaraRadera