torsdag 13 mars 2014

Vi delar kärleken

Idag bjuder jag på ännu en layout på Scrapfabrikens blogg. Jag fick verkligen mersmak efter förra veckans inlägg så det fick bli ytterligare en layout. Fotot är tagit på sensommaren förra året och det har blivit en favorit. Dels för att jag själv sällan är med på foto, men dels för att jag verkligen gillar hur fotot är taget.

Jag tassar runt en del på Pinterest och har samlat på mig lite skisser o layouter som jag gillar. Bland annat så hittade jag en layout där titeln var "Vi delar kärleken". Bra titel tänkte jag och tyckte det passade med det här fotot. Vad jag inte fattade då var att jag missat en del av orginaltiteln. Det stod nämligen "Vi delar MÖSS-kärleken"! O det där med *möss* gick mig fullständigt förbi =). Men jag bestämde mig för att jag ändå gillade min version, så det fick bli så.


Jag fick till och med nytta av mina Copics på den här layouten. Efter att jag stämplat lite slitna cirklar o stänk så tyckte jag att det saknades lite färg. Kom på ideén att jag kunde stänka lite med min BG72-refill. Sagt och gjort - färgen flöt ut i stora duttar och livade upp layouten lite grann. Bra att användningsområdena blir fler för mina fina pennor, det är ju bara fantasin som sätter gränser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar