lördag 10 maj 2014

Bröllopskort 2

Då är det dags att visa bröllopskort nr 2. Jag förnyade mina bröllopsstämplar med dessa två från Magnolia för några veckor sedan. Insåg att jag kunde maska ihop dem med den här typ bågen. Förmodligen hör dem ihop på nåt sätt, men jag är lite trög i starten ibland =)


Som sagt, bröllopskort nr 2 och detta var det brådis med. Tur jag var ledig 4 dagar förra veckan. Jisses vad mycket jag fick gjort då!

Jag har använt följande färger

Alla papper är från Gummiapan. Får frågan bland mina kommentarer "Var kan man köpa Gummiapans papper?". Svaret är: Gummiapan håller på att jobba på och förnyar sin hemsida. Den är SNART klar och jag lovar att hojta till när den är klar. Först då kan ni beställa papperna därifrån. Och jag lovar att det är värt att vänta på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar