söndag 10 augusti 2014

Bebiskort

Ja då var vi som sagt igång igen på Copic-bloggen, första veckan för hösten avklarad. Själv börjar jag jobba imorgon. Känns rätt bra faktisk. Det har ju varit en underbar sommar, men det är ju aldrig fel att komma in i rutinerna igen. Har saknat min färgläggning, jag tog en liten semester från den med =)


Idag bjuder jag på ett bebis kort! Dessa motiven från hÄnglar är ju underbara. Mycket yta att färglägga och det gillar jag. Jag har valt att prova med en blålila variant denna gången. Lite ovanligt för mig men det blev fint.

Ha en fortsatt skön söndag!

2 kommentarer:

  1. Åh så sött kort! Har också den stämpeln.. Hade nästan glömt bort den tills jag såg ditt kort. Kanske dags att damma av och göra ett kort med den jag med..
    Ja, det finns sina fördelar med att semestern är slut med.. Får ju inte bli för mycket av det goda. :)
    Själv har jag jobbat hela sommaren, men nästa vecka ser det ut som att jag får lite ledigt.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Så sött kort! Härligt somriga färger :-) ja i denna värmen som varit har papperpysslet fått stå tillbaka..
    För min del har jag haft lite sommarlov fr min blogg men har kickat igång den nu igen, du får gärna hälsa på mig :-) kram Pillan

    SvaraRadera