fredag 24 oktober 2014

Leya 2 år

Jag fick en beställning på ett kort till en tvååring häromdagen. Kände att jag ville komma ifrån det rosa och puttinuttiga utan bli lite mer busig. Det blev nog inte mer busigt än så här, att jag valde blått istället för nån klassisk tjejfärg.



Stämpeln är från hÄnglar och stÄnglar och jag tycker den passar bra till en busig 2åring. De flesta papperna är från Gummiapan likaså textstämpeln.



Jag hittade inte passade bokstäver till de blåa så jag valde att bryta av helt med något annat och petade därför in en del rosa/röda detaljer. Har inte riktigt bestämt mig för om jag gillar det.



Jag har fått en nya favoriter bland de blåa Copics pennorna. Helt ljuvliga!!

Hud E11-21-00-000-R11
Hår/tossor E51-53-55
Klänning/strumpor B39-37-34-32

Idag följer jag med Gummiapan till Habo som lite hjälpreda, samtidigt passar jag på att krama lite på Helen på Scrapfabriken. O kanske träffar ett o annat bekant ansikte.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar