onsdag 31 december 2014

Gott Nytt År från Copic Marker Sverige

Idag önskar vi er ett riktigt Gott Nytt År på Copic Marker Sverige-bloggen! Inte klokt vad ett år går fort! Det är roligt att se att fler o fler blir Copic-frälsta och att fler vill gå våra kurser. För min del har det varit ett superroligt Copic-år 2014 och jag hoppas på att 2015 blir likadant om inte bättre.

Nu till min hälsning. Denna gången har jag inte använt mig av en Magnolia-stämpel. Förvånande eller hur? Jag kom på att jag har en annan härlig nyårsstämpel så det blev till att leta i lådorna.

Den här stämpeln är från Whiff of Joy och den är supermysig att färglägga. 





Besök gärna bloggen för att ta del av de andras hälsningar. Ni hittar som vanligt vilka färger jag har använt där!

Gott Nytt År!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar