lördag 7 februari 2015

CMS #21 - Anything goes!

Då var vi inne i februari (tack o lov) och det innebär att vi kör igång en ny utmaning på Copic Marker Sverige-bloggen. Det är Åsa som håller i utmaningen och det är ett tema som de flesta gillar!

Anything goes! Eller Allt duger =)

Jag letade bland mina digisar och hittade denna coola bruden. Hon passar perfekt till min kompis Malin som fyller år i helgen.


Färglade håret, huden och stövlarna men sen tog det stopp. Klänningen....ville köra nåt annorlunda och till slut blev den härligt blå!

I håret har jag lagt små vita droppar med Opaq white, lite för kul effekt.



Textstämpeln är från Inkywings och de flesta mönstrade papper från Gummiapan.


Vill ni veta vem som vann utmaningen och blev Top3? Vill ni veta hur resten av designteamet har tolkat temat? Och vill ni veta vilka blåa pennor jag har använt?

Då får ni besöka Copic Marker Sverige-bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar