fredag 3 juli 2015

Copic Marker Europe

För en tid sedan så fick jag frågan om jag ville ansluta mig till Copic Marker Europes designteam och utan tvekan tackade jag ja. Så igår bloggade jag för första gången på Copic Marker Europe blogg. Har ni sett vilket gäng jag får hänga med där? Nästan lite overkligt!

Jag visade det här bebiskortet jag gjort till en kompis. Jag är så himla glad att jag lyckats få tag i den här bebis-hängeln. Den är bedårande!


Alla papper och texten är från Gummiapan och jag måste säga att jag blev väldigt nöjd med kortet.



Har snöat in fullständigt på den här ljus rosa/lila nyansen. Vill ni veta mer om mitt kort, besök då gärna CME-bloggen!

Ciao!

1 kommentar:

  1. Först ett stort GRATTIS till ditt nya DT-uppdrag. Inte konstigt att du blev tilfrågad!! :) Bebiskortet är kanonfint och den lilla hÄngeln är såå söt.
    Kram Pillan

    SvaraRadera