fredag 31 juli 2015

Jul i juli

Igår bloggade jag igen för Copic Marker Europe och jag inspirerade med mitt första julkort för i år. Har ni börjat än? Vädret inbjuder ju nästan till julkortsverkstad. Solen lyser med sin frånvaro och dagarna är gråa för det mesta. 



Jag har använt en av Frosty-stämplarna från Magnolia och maskat ihop den med snöflingecirkeln, även den från Magnolia. 



Måste säga att de här snögubbarna har snabbt blivit några av mina favoriter och jag är glad att jag lyckats hitta allihopa.



Inte mycket att färglägga kan man tycka men det blir en del ändå för att gå de där bitarna som är vita att se vita ut med.

Jag har använt följande pennor

Turkosgrönt - BG75-72-(71)-70
Vitt - W5-4-2-0-blender / N2-0-blender
Confetti BG72-70-W3-1-0

Ha en bra helg på er!


3 kommentarer:

  1. Helt otroligt! Du är så himla duktig! Å så'n cool snö också - Både inspiration och ha begär fick jag (-:

    SvaraRadera
  2. Så fin😊trevlig helg på dig också😎sol idag

    SvaraRadera
  3. Alltså.. Du skapar ju så galet snyggt!! Räkna med en copycat i mig :P

    SvaraRadera