måndag 31 augusti 2015

Äntligen tillbaka!

Äntligen är jag tillbaka på Copic-bloggen. Jag har äntligen kunnat komma in och damma av mitt scraprum. Solen lyser inte lika varmt längre och semestern är slut sedan några veckor tillbaka. Det innebär att jag kryper in igen i min skaparverkstad. Fast mitt scraprum har den senaste tiden både varit cykelverkstad och möbelförråd så det har varit ganska trångt där.

Jag har en arbetskamrat som fyller år idag och jag tänkte jag skulle pigga upp henne med ett grattis-kort.

Inspirationen har jag hittat hos Åsa - eller rättare sagt färgerna som jag använt, såg jag hos Åsa på ett kort. Himla snygga och jag behövde bekanta mig mer med lila. Sen hittade jag en ny hudfärg som jag ville testa hos vår Copickompis Faye.

Och här är resultatet


Om jag får säga det själv så blev jag väldigt nöjd. Snygg färg! Tack för det Åsa! Tjejen är från hÄnglar & stÄnglar och alla papper från Gummiapan.



Jaha ni kanske ville veta vilka färger jag använt? Då får ni kika in på Copic-bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar