lördag 7 november 2015

Ny utmaning på CMS #29

Då var det dags för en ny utmaning på Copic Marker Sverige. Det är Linda som håller i utmaningen och temat för denna gången är lite annorlunda. Ni ska nämligen inspireras av

EN SÅNG

Oj - tänker ni säkert och det gjorde jag med, men sen började jag fundera. Ville verkligen utmana, våga lite. Så jag letade upp den här heta tjejen och skred till verket.



Måste nog säga att jag blev ganska nöjd =)



Speciellt när jag kom på att jag hade ju roliga bomb-texter från ett stämpelset, det var bara till att skarva lite och göra om det.



Har ni kommit på låten? Är ni nyfikna på både låtvalet och färgerna - då får ni fortsätta till Copic Marker Sveriges blogg. Kom igen! Vi vill se många roliga, sexiga, vitsiga bidrag!

Ha en fortsatt skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar