måndag 21 december 2015

Dopkort

Då var det måndag och dags för mig att blogga på Copic Marker Sverige.
Fick en beställning på ett dopkort häromdagen och det var ganska skönt att ta en paus i julkortsverkstan. Fast jag är nog klar och korten skickade. Kanske gör jag två julkort till, mest för att det är kul.
 
Ljusblått till en liten kille, klassiskt men fint.
 
 
Mönstrade papper från Maja Design. Kortet ska färdas hela vägen till Buenos Aires, mamman svensk och pappan argentinare - därav lite svenska och engelskt på kortet. "Sweet Little boy" har jag skurit ut från kanten på ett Majapapper. Jag hade velat använda över hela kortet men det fick inte plats.
 

 
Fick äntligen använt den här gulliga lilla killen. Vill ni veta vilka fina blåa pennor jag använt så får ni kika in på CMS-bloggen.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar